14:19 У РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ | |
У РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ З АПАРАТНОЇ НАРАДИ Голова районної державної адміністрації Віталій Кіян провів розширену апаратну нараду з керівниками орга-нізацій, підприємств, установ району та структурних підрозділів РДА. На розгляд було винесено ряд актуальних питань: про виконання доходної та видаткової частин бюджету району з початку поточного року; про підготовку господарського комплексу Борівського району до роботи в осінньо-зимовий період 2015/2016 років; про підготовку закладів ос-віти до нового 2015-2016 навчального року; про хід проведення літнього оздоровлення дітей та підлітків в районі протягом 2015 року; про стан роботи щодо призначення населенню району субсидій на житлово-комунальні послуги та компенсаційних виплат у зв'язку із підвищенням цін і тарифів на житлово-комунальні послуги. БЮДЖЕТ Про виконання доходної та видаткової частин районного бюджету присутніх проінформувала начальник фінансового управління РДА Надія Ле-мішко. Вона повідомила, що зведений план по доходах загального фонду за січень-липень 2015 року виконаний на 100,2%, - при плані 54695,1 тис. грн. фактично місцеві бюджети отримали 54787,0 тис. грн. Власних доходів за січень-липень 2015 року в місцеві бюджети району на-дійшло 10506,4тис. грн., що становить 120,3% до передбачених бюджетом. Районний бюджет отримав власних доходів 5506,7 тис. грн., а це 101,0% до передбачених бюджетом. План по доходах загального фонду виконали всі сільські ради. Зведений бюджет району по видатках загального фонду за січень-липень виконаний в сумі 53344,1 тис. грн., що становить 56 % до річних призначень. В загальній сумі видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 21652,8 тис. грн., видатки на оплату за спожиті енергоносії - 5130,3 тис. грн. Всі надходження бюджету в першочерговому порядку направляються на заробітну плату та енергоносії. ПІДГОТОВКА ДО ОСІННЬО-ЗИМОВОГО ПЕРІОДУ Сергій Шутько, заступник голови РДА, у своїй доповіді проаналізував стан підготовки господарського комплексу до роботи в осінньо-зимовий період. Так, теплове господарство району підготовлене в середньому на 80%. Середній відсоток підготовки по Борівському комунальному водопровідно-каналізаційному підприємству - 80%. Стан підготовки житлового фонду району - 71 %. ПІДГОТОВКА ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ Начальник відділу освіти РДА Тетяна Бондарівська розповіла, що на початку серпня спеціально створеною комісією відбувся огляд готовності навчальних закладів до нового навчального року. В загальноосвітніх навчальних закладах виконано значний об'єм ремонтних робіт. Так, в Ізюмській ЗОШ за результатами участі у конкурсі проектів "Разом у майбутнє" було здійснено заміну вікон та вхідних дверей. Зараз вирішується питання заміни вікон ще у 2-х кабінетах та спортзалі. У Вищесолоненській ЗОШ замінено 2 вікна та вхідні двері, придбано нові меблі та оргтехніку за спонсорські кошти. До кінця серпня планується встановити енергозберігаючі вікна в Чернещинському НВК. Також в планах на най-ближчі дні заміна вікон та вхідних дверей у Першотравневій школі за рахунок місцевого бюджету та спонсорських коштів. В інших навчальних закладах проводився щорічний поточний ремонт. Найкраще із загальноосвітніх шкіл підготувалися Підлиманська, Ізюмська школи та Борівська №1. Також серед загальноосвітніх навчальних закладів відзначено Вищесолоненську, Першотравневу школи, Чернещинський НВК та Борівську ЗОШ № 2. Серед дошкільних навчальних закладів виділено Борівський ДНЗ № 1, Піско-Радьківський, Богуславський та Борівський ДНЗ № 3. Під час виступу начальника відділу освіти з залу надійшло зауваження, що також необхідно відзначити Підлиманський ДНЗ, в якому, завдяки наполегливим старанням завідуючої, з'явилися нові меблі. Із позашкільних навчальних закладів найкращу підготовку показав колектив Борівської дитячо-юнацької спортивної школи (директор Гамора Ю.В.). Крім того, до нового навчального року підготовлені всі 5 топкових котелень, які перебувають на балансі відділу освіти. До кінця місяця планується поповнити запас вугілля. Технічний стан котелень задовільний. Зараз ведеться робота по підготовці шкільних автобусів для підвозу учнів. Сільські ради перераховують субвенції на паливно-мастильні матеріали та ремонт транспортних засобів. Це питання знаходиться на особливому контролі і до початку навчального року буде повністю вирішене. ЛІТНЄ ОЗДОРОВЛЕННЯ Щодо проведення літнього оздоровлення дітей та підлітків в районі протягом року Тетяна Бондарівська повідомила, що на період з 1 червня по 31 серпня всі дошкільні навчальні заклади району були переведені на санаторний режим роботи. Всього протягом літа було оздоровлено 308 дошкільнят, що становить 71 % від загальної кількості дітей дошкільного віку. На базі всіх загальноосвітніх навчальних закладів району у період з 2 по 19 червня було організовано роботу 13 пришкільних таборів, у яких відпочивали 685 дітей. В процесі функціонування та оздоровлення дітей ПЗОВ "Орлятко" виграв два тендери Головного управління у справах сім'ї, молоді та спору Харківської обласної державної адміністрації. Протягом трьох оздоровчих змін в таборі "Орлятко" було оздоровлено 463 дитини, серед яких діти з Борівського району та всієї Харківської області, у тому числі й пільгових категорій. Послугами оздоровлення та відпочинку охоплено 16 дітей-сиріт, 152 дитини з багатодітних та малозабезпечених сімей, 13 дітей-інвалідів, 4 дитини, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, 205 дітей, що перебувають на диспансерному обліку, 58 талановитих та обдарованих учнів. Значним недоліком в організації оздоровлення та відпочинку у пришкільних таборах є відсутність коштів на підвіз дітей, що не дає можливості охопити оздоровленням та відпочинком більшу кількість школярів. СУБСИДІЇ Заступник начальника управління соціального захисту населення РДА Ольга Буряк звернула увагу присутніх на те, що Постановою Кабінету міністрів №475 від 26.06.2015 року, що набула чинності 21липня, суттєво спрощено порядок оформлення субсидій. Зокрема, тепер в декларації достатньо вказати вид доходу без зазначення сум. Також Ольга Миколаївна нагадала, що для призначення житлової субсидії не має значення майновий стан сім'ї (наявність у володінні житлових приміщень, транспортних засобів, земельних ділянок, здача в оренду житлового приміщення тощо), крім купівлі майна або оплати послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень. У такому випадку субсидія може бути призначена на підставі рішення комісії. З травня отримали право на субсидію особи, які проживають у житловому приміщенні на підставі договору найму (оренди) житла, і на яких відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг. Постановою передбачено, що субсидія призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується посезонно: на опалювальний сезон - з 1 жовтня по 30 квітня; на неопалювальний сезон - з 1 травня по 30 вересня. Громадянам, які звернулися за призначенням субсидії в неопалювальний сезон і в цей період субсидію по розрахунку призначено у розмірі 0 грн., ми розраховуємо розмір субсидії на початку опалювального сезону без додаткового звернення громадянина після отримання за запитом усіх необхідних відомостей. Якщо розрахунок субсидії протягом двох сезонів тобто опалювального та неопалювального, складає 0 грн, субсидія призначається на наступний період за зверненням громадян. Для призначення субсидії враховуються доходи без податку з доходів фізичних осіб за попередній календарний рік. Якщо субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається у I кварталі року, середньомісячний сукупний дохід визначається за перші три квартали попереднього року. В інших випадках субсидія розраховується на підставі доходу за попередній календарний рік. За бажанням громадян субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного (за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія) сукупного доходу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, після подання довідок про доходи таких осіб за зазначений період. Дещо змінена норма для пенсіонерів, які вперше вийшли на пенсію: раніше ми брали в розрахунок на розсуд пенсіонера або отриманий дохід, або розмір призначеної пенсії, а на даний час враховується в дохід розмір призначеної пенсії. Постановою №475 розширено перелік доходів, які враховуються чи не враховуються при розрахунку субсидії. До сукупного доходу не включаються сплачені особою аліменти, доходи від розміщення депозитів, грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, які беруть участь в антитерористичних операціях, також не включається допомога на поховання, одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності. Врегульовано питання визначення доходу фізичних осіб-підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи. До сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб за цей місяць. Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи, - двох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб. Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи, - трьох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб. Раніше підприємці першої, другої та третьої групи платників єдиного податку вказували тільки валовий дохід. Він був досить значним, і, таким чином, підприємці та їхні сім'ї фактично були позбавлені права на отримання субсидій. Для студентів денної форми навчання вищих навчальних закладів у разі відсутності доходів не враховуватиметься дохід на рівні прожиткового мінімуму. КОМІСІЯМ ПРИ МІСЦЕВИХ ОРГАНАХ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ НАДАНО ПРАВО: - приймати рішення про надання субсидії одиноким непрацездатним громадянам на збільшену понад норму площу житла; - визначати кількість фактично проживаючих осіб для розрахунку субсидії (під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, зокрема, довідок, що підтверджують місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв'язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку). На підставі винесеного комісійного рішення підприємства-виробники (виконавці) житлово-комунальних послуг не нараховують плату за послуги на осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають у житловому приміщенні); - у разі смерті уповноваженого власника (співвласника) житлового приміщення, на якого відкрито особовий рахунок, до встановлення права власності на житло призначати субсидію одній із дієздатних осіб, яка на момент смерті зареєстрована в ньому. Рішення в такому випадку приймається також на підставі рішення комісії. У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов'язується у місячний термін повідомити орган со-ціального захисту населення. За довідками звертатисьдо управління соціального захисту населення Борівської районної державної адміністрації за телефоном 6-11-18.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |