Головна » 2016 » Червень » 22 » Відділ ДРАЦС інформує
16:27
Відділ ДРАЦС інформує

Функції та основні завдання Борівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Борівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області проводять реєстрацію народження, смерті, одруження, розірвання шлюбу, зміни імені, приймають і розглядають заяви громадян про внесення змін, доповнень, поновлення, а також анулювання записів актів цивільного стану та в установленому порядку зберігають книги реєстрації актів цивільного стану.

Основними завданнями Борівського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану є:

- участь у забезпеченні реалізації державної правової політики, сприяння розвитку системи надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

- забезпечення захисту прав людини і громадянина у визначеній сфері діяльності;

- організація роботи виконавчих органів сільських рад з реєстрації актів цивільного стану;

- забезпечення контролю за наданням інформації про виборців для періодичного поновлення даних Державного реєстру виборців;

- розвиток правової інформатизації, координація правової освіти населення, формування у громадян правової культури;

- відповідно до законодавства ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

- здійснення міжнародно-правового співробітництва в межах повноважень;

- організація роботи з підвищення кваліфікації працівників відділу та секретарями сільських рад району.

Борівський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до покладених на нього завдань:

- бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики;

- узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень;

- організовує у встановленому порядку надання громадянам і юридичним особам додаткових платних послуг правового та технічного характеру;

- забезпечує функціонування та розвиток системи правової інформатизації;

- веде роботу з обліку та підтримання в контрольному стані актів законодавства відповідно до Єдиного класифікатора ;

- здійснює перевірки з питань, віднесених до компетенції відділу;

- своєчасно та правільно вносить відомості до Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

- належно організовує роботу щодо оформлення та ведення діловодства, архівної справи, довідкової роботи із законодавства ;

- здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи посадових осіб сільських рад , які проводять державну реєстрацію актів цивільного стану , контролює їх діяльність стосовно додержання ними чинного законодавства при реєстрації актів цивільного стану, перевіряє їхню роботу, надає практичну та методичну допомогу;

- забезпечує виконання міжнародних договорів України з питань правової допомоги в цивільних, сімейних, кримінальних справах, а також конвенцій і угод щодо діяльності установ юстиції;

- забезпечує виконавчі комітети сільських рад Борівського району бланками свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану, а також книгами обліку оприбуткування і витрачання їх, здійснює контроль за станом цієї роботи та складає звіти щодо їх витрачання;

- складає у встановленому законодавством порядку статистичну звітність щодо зареєстрованих актів цивільного стану;

- розглядає матеріали щодо анулювання поновлених та повторно складених записів актів цивільного стану;

- зберігає другі примірники книг реєстрації актів цивільного стану , вносить у встановленому законодавством порядком до них відповідні зміни та доповнення і видає на їх підставі повторні свідоцтва про реєстрацію актів цивільного стану;

- здійснює через засоби масової інформації інформування населення з питань держави і права, захисту прав і основних свобод людини, чинного законодавства та діяльності органів та установ юстиції;

- організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенції;

- забезпечує у межах своєї компетенції дотримання державної таємниці;

- здійснює на основі та на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів міністра юстиції України, наказів начальника Головного територіального управління юстиції у Харківській області.

Переглядів: 63 | Додав: trudovaslava | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar