Головна » 2015 » Березень » 3 » СХОДИ ГРОМАДЯН В ІЗЮМСЬКОМУ
10:36
СХОДИ ГРОМАДЯН В ІЗЮМСЬКОМУ

СХОДИ  ГРОМАДЯН

В с.Ізюмське відбулися сходи громадян за участю голови райдержадміністрації Віталія Кіяна, завідуючого філією Ізюмського відділення «Ощадбанку» Олександра Рибалка, провідного інженера поштового зв’язку ЦПЗ №2 «Укрпошти» Світлани Клімаш, головного лікаря Центру первинної медико-санітарної допомоги Наталії Павленко, сільського голови Станіслава Шафрана.

Обговорити на сходах існуючі проблеми і разом знайти шляхи їх вирішення прийшло близько 60 чоловік.

БАНКІВСЬКЕ  ВІДДІЛЕННЯ

Перед присутніми виступив голова РДА Віталій Кіян. Він зачитав звернення жителів Ізюмського, в якому йдеться про закриття відділення «Ощадбанку» в їхньому селі і висловлено прохання допомогти його зберегти, не залишати село без єдиної державної банківської установи.

Для пояснення ситуації слово було надано представнику АТ «Ощадбанк» Олександру Рибалку. За його інформацією в Борівському районі функціонує 6 відділень Ощадбанку. Прибутковими є лише 2 відділення – в Боровій і в Пісках-Радьківських. Всі інші, в тому числі і Ізюмське, збиткові через невелику кількість клієнтів (112 чоловік). За останні 2 роки кількість споживачів не збільшувалась. Перспектив розвитку немає. До того ж, зазначив Олександр Миколайович, місцеве населення не повинно постраждати від закриття банківського відділення, адже між «Ощадбанком» і «Укрпоштою» укладено договір, згідно якого всі повноваження банківського відділення переходять до «Укрпошти». Таким чином, жителі села тепер зможуть здійснювати ті ж самі операції – оплачувати рахунки за газ, електроенергію і т.п., отримувати пенсію, інші соціальні виплати через відділення Укрпошти.   

Такий довід завідуючого філією відділення «Ощадбанку» викликав справжню бурю емоцій серед присутніх. Громадяни в один голос почали висловлювати невдоволення роботою «Укрпошти». Тим більше, що поштове відділення ліквідоване в Ізюмському ще в 2011 році. Жителі Ізюмського задали логічні запитання:

-Чому «Укрпошта» відмовилась від практично безкоштовного приміщення і перестала обслуговувати людей в звичному режимі? Чому сільський голова допустив закриття поштового відділення?

Сільський голова Станіслав Шафран запевнив присутніх, що зробив все від нього залежне, щоб пошту в селі зберегти. Але всі його зусилля виявились марними.

«УКРПОШТА»

Світлана Клімаш, в свою чергу, пояснила, що після закриття відділення мешканці Ізюмського можуть здійснювати всі платіжні та інші операції через листоношу.  На що отримала ряд контраргументів: листоноша не надає квитанцій про оплату рахунків, у неї немає печатки, вже були зафіксовані випадки недостачі і постійно виникають непорозуміння з місцевими жителями. Логічно, що кожен громадянин, який здійснює оплату, хоче мати на руках підтвердження своїх дій – квитанцію з печаткою. Листоноша ж записує в зошит всіх платників, збирає гроші, потім через деякий час віддає квитанції. До того ж, вона не має робочого місця. Люди йдуть до неї додому, створюють чергу біля будинку, вдома троє дітей, чоловік, у дворі – собаки. Це дуже незручно і ненадійно. Крім того, якщо на неї ляже обов’язок розносити пенсію усім пенсіонерам сільської ради, це буде ще й небезпечно. Єдиним порятунком для місцевих жителів є відділення «Ощадбанку», яке вправно виконує всі свої функції без жодних нарікань з боку громадян.

Присутня на сходах громадян начальник пересувного відділення поштового зв’язку №3 Наталія Старикова намагалась заперечувати всю безперспективність ситуації. Зазначала, що у село приїжджає поштовий автомобіль (пересувне поштове відділення), під час стоянки якого теж можна здійснити всі необхідні операції. Її слова викликали ще більший шквал обурення серед присутніх. З’ясувалося, що цей автомобіль приїжджає кожного разу в різний час і в невизначене місце. Шукати його і бігати за ним по селу пенсіонери не мають можливості. Тим більше, що час його стоянки вимірюється кількома хвилинами.

Крім цього, громадяни висловлювали невдоволення роботою «Укрпошти» взагалі. Періодичні видання часто затримуються, а то і не доходять до передплатників. А коли людина намагається з’ясувати причину, телефонує представнику «Укрпошти» – ризикує нарватися на грубість (були і такі випадки).

Світлана Клімаш пояснила, що причину затримки чи відсутності газет, журналів доцільно з’ясовувати в редакціях видань. Таке пояснення не задовольнило присутніх. Адже дехто з передплатників пробував і такий варіант, та в редак-ціях отримав більш переконливу відповідь – номер газети чи журналу друкується одразу замовленим тиражем. Потім весь тираж з друкарні передається на централізоване (обласне) відділення «Укрпошти», а вже звідти розвозиться по поштових відділеннях області.  З поштових відділень газети та журнали потрапляють у магазини та до передплатників. Таким чином, якщо  видання вчасно поступило в роздрібну торгівлю, значить і редакція, і друкарня  свої функції виконали. А доставка видань перед-платникам – це вже задача «Укрпошти».

ОБНАДІЙЛИВІ  РЕЗУЛЬТАТИ

Вислухавши сторони і з’ясувавши всі аспекти порушених питань, голова РДА Віталій Кіян висловив своє бачення ситуації: відділення Ощадбанку треба зберегти за будь-яку ціну. Але й громадяни повинні розуміти, що можливість його збереження залежить і від них. Чим більше буде клієнтів банку в с.Ізюмське, тим більше шансів на його збереження зараз і стабільне функціонування в майбутньому. Оскільки села Ізюмської сільської ради досить віддалені від районного центру, доцільно було б всім пенсіонерам і споживачам банківських послуг перейти на обслуговування до «Ощадбанку». Тим більше, що поштове відділення не зберегли, а серед настроїв населення має місце невдоволення роботою працівників пошти і недовіра до них.

Через кілька днів після сходів громадян Віталій Олексійович мав зустріч з керівником відділення АТ «Ощадбанк» м. Ізюм Богданом Сидором. Завдяки конструктивному діалогу на даний момент питання по збереженню банківського відділення в с.Ізюмське вдалось вирішити позитивно. Керівництво банку пішло назустріч враховуючи той факт, що поштове відділення в селі закрите. Але необхідна і підтримка громадян в частині збільшення споживачів банківських послуг. Саме від них залежить майбутнє цього відділення.

В той же час провідному інженеру поштового зв’язку ЦПЗ №2 «Укрпошти» Світлані Клімаш рекомендовано провести роботу з персоналом щодо правил спілкування з клієнтами і належного виконання своїх функціональних обов’язків.

 МЕДИЦИНА

Також на сходах обговорювалось питання медичного обслуговування. В с.Ізюмське працює старша медсестра Ольга Калініна, яка для місцевих мешканців стала справжнім рятівником у білому халаті. Жодних нарікань на її роботу немає, але хотілось би бачити у селі хоч інколи і сімейного лікаря, який з початку 2015 року в Ізюмському не з’являвся.

Головний лікар Центру первинної медико-санітарної допомоги Наталія Павленко пояснила, що така ситуація склалася з двох причин: нестача кадрів і відсутність пального. Це проблеми, які досить складно вирішити на сьогоднішній день, але шляхи їх вирішення шукаються.

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Під час сходів до Віталія Олексійовича за допомогою звернувся місцевий житель. Він скаржився на те, що працівники Борівської дільниці газопостачання брали на перевірку газовий лічильник з його домоволодіння, а повернули його в напіврозібраному, непридатному для використання за призначенням вигляді. Треба зазначити, що це була вже не перша скарга на подібні дії наших газовиків.

Начальнику Борівської дільниці газопостачання Куп`янської філії ПАТ «Харківгаз» Віталію Старікову дано доручення голови РДА виїхати до абонента, вивчити ситуацію і вирішити її позитивно.

Оксана ДУДНИК.

Переглядів: 224 | Додав: trudovaslava | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar