Головна » 2015 » Лютий » 12 » ГАРЯЧА ЛІНІЯ
09:54
ГАРЯЧА ЛІНІЯ

ГАРЯЧА ЛІНІЯ

НА ЗВ`ЯЗКУ - КОМУНАЛЬНИКИ, ГАЗОВИКИ, ЕНЕРГЕТИКИ…

В редакції районної газети «Трудова слава»  працювала «гаряча лінія» за участю заступника голови Борівської райдержадміністрації Сергія Шутька, начальника Борівської дільниці газопостачання Куп`янської філії ПАТ «Харківгаз» Віталія Старікова, головного інженера Борівського комунального водопровідно-каналізаційного підприємства Сергія Богданова, спеціаліста  Борівського комунального підприємства теплових мереж Юрія Нікуліна, начальника Борівського комунального підприємства «Житлово-комунальне господарство»  Борівської селищної ради Юрія Чуйка, начальника Борівського району електричних мереж Акціонерної компанії «Харківобленерго» Андрія Чернікова, начальника Борівського районного відділення енергозбуту Акціонерної компанії «Харківобленерго» Анатолія Мокєєва.

Сьогодні у кожного на вустах  події, що відбуваються на Донбасі. В результаті бойових дій, обстрілів терористами  населених пунктів гинуть мирні люди, серед яких багато дітей.  Тому досить актуальним було  питання готовності системи оповіщення населення, бомбосховищ, інших укриттів, де могли б сховатися люди на випадок надзвичайної ситуації.

Як сказав Сергій Шутько, у Боровій в цьому плані  проводиться певна робота. Але   поки що не повністю вирішена проблема очищення підвалів багатоквартирних будинків, де б їх жителі могли тимчасово сховатися. Багато з них взагалі використовується не за призначенням. Та найбільше хвилює  засміченість цих приміщень. Тому   мешканцям багатоповерхівок за попередньою домовленістю з керівництвом комунального підприємства «Житлово-комунальне господарство» слід негайно  прибрати і вивезти звідти  весь непотріб. 

Не сходить з порядку денного  жодної  «гарячої лінії» запитання про  облік газу в приватних домоволодіннях.  На одній із сходок громадян  начальник Борівської дільниці газопостачання Віталій Старіков пояснював, що контролери знімають показники  газових лічильників   за п`ять-сім днів до  закінчення поточного місяця а потім самі роблять приблизні розрахунки і  «накидають куби».  Але, наголошував він, кожний абонент може    в кінці місяця самостійно зателефонувати  їм  і  передати  показники  на зазначену дату. Тож цим принципом до цього часу і користувалась більшість споживачів газу. 

У грудні минулого року в дільниці газопостачання почала працювати нова програма обліку газу. На жаль,  споживачі про неї не знали і продовжували вести облік за старим принципом  (додавали певну кількість кубів газу, які могли використати до кінця  поточного місяця і передавали цей показник  дільниці газопостачання). А там, згідно нової програми, в автоматичному порядку комп`ютер робив розрахунки  і  збільшував попередню цифру. Виник нонсенс, в якому борівчани не могли розібратись.

Тому під час «гарячої лінії»  Віталій Старіков  пояснив, що зараз треба брати до уваги лише дійсні показники лічильника  на дату їх перевірки, не треба нічого дописувати, бо тоді   сума платежу буде далека від  реальної.

Юрію Нікуліну задавали запитання щодо великої розбіжності в рахунках за теплопостачання мешканців будинків з газовими лічильниками і без них.  Він пояснив це економією тепла в домоволодіннях, де стоять лічильники.

Щодо встановлення розцінок за теплопостачання, то вони різняться в різних регіонах України  і залежать від кількості споживачів теплової енергії.  Чим менший населений пункт, тим дорожча послуга. Колись на державному рівні йшлося про єдині тарифи по всій Україні, але в нинішній економічній ситуації, коли в країні війна, мабуть, не до цього…

Ветеран праці Віктор Віннік  звернувся до Андрія Чернікова і Анатолія Мокєєва, розповів про неординарну ситуацію, коли в його домоволодінні раптово вимкнулась електроенергія, при цьому у всіх сусідів    вона була.

- Звернувся, - говорить Віктор Якович,- по черзі - до РЕМу,  енергозбуту. На виклик прибули спеціалісти, подивились:  - нашої несправності немає,- сказали і ... пішли. 

А що ж я повинен  робити в цій ситуації, до кого ще звертатись?

- У нашому районі  немає такої служби,- в один голос відповіли названі вище керівники.

Як на мою думку, в розв`язанні  подібних проблем є два варіанти. Перший, і він базується на людському факторі, принципах  гуманності і поваги  до людей поважного віку: не шукати, як говорять крайнього, а просто  зробити, допомогти…

Другий, - можливо, ці ж керівники, які добре знають спеціалістів у сфері енергетики, могли б порадити  комусь з них організувати  приватну фірму   з надання таких послуг. Безвихідних ситуацій, в які часто потрапляють пенсіонери, не повинно бути!

Телефонували на «гарячу лінію» зі скаргами на служби, які повинні очищати та посипати спеціальною сумішшю дороги та тротуари під час ожеледі. Начальник житлово-комунального господарства  Юрій Чуйко сказав, що в обов`язки комунальників входить лише  утримання в належному стані 3-метрової ділянки біля під`їздів  багатоквартирних будинків, мешканці яких уклали відповідні договори і сплачують за цю послугу. За все інше відповідальність несе селищна рада.

Вона ж постійно  повинна проводити роз`яснювальну роботу  з керівниками підприємств, організацій, приватними підприємцями, які зобов`язані цілорічно   утримувати належний порядок на прилеглих територіях, в тому числі й розчищати їх від снігу та льоду.

Виходячи із змісту запитань,  які надійшли на «гарячу лінію», можна зробити висновок, що  керівникам всіх служб, які були на зв`язку з жителями району,  ще багато належить зробити як для належного  обслуговування населення, так і для його  іформування.

Любов МУХІНА.

 

Переглядів: 239 | Додав: trudovaslava | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar